Hallo Fanmanrules, heb je veel draaien op de C8?
ik loop tegen wat problemen aan met Lidl producten die ik al heb de multiplug voornamelijk.
Ik krijg hem gekoppeld maar dan gaan ze alle 3 uit of aan tegelijk. Lidl wordt zelf niet herkend maar dit product is van Tuya alleen onder Tuya heb je niet veel opties zag ik.
I was wondering whether you had any Tuya devices, a device manufacturer @kkossev has carved out a niche for here on the Community. I know I am likely opening myself up by making a huge generalisation in talking about "people from Europe"... A well intentioned mistake if it was one....
Zag trouwens dat je in Apeldoorn woont, ik woon in Zwolle.
Ik ben ICT (RF) Engineer analist van beroep. al met al allemaal zelfde richting.
hopelijk heb je optie om mij op weg te helpen met wat vragen? Zoals gezegd kom ik uit HASS omgeving en wil volledig overstappen naar Hubitat. met de bestaande devices die ik al heb.
heb het gevonden denk ik,
ik heb hubitat package manager gedownload en lidl drivers erop gezet.
ik heb daarna de schakelaar(s) opnieuw aangemeld en ik kan nu met knop 1,2,3 deze laten schakelen
Maak een accountprobleem aan door de volgende pagina te bezoeken. Het LinkedIn-profiel bereikt onze supportmedewerkers niet: Account Issues â Hubitat Support
Bovendien ondersteunen we de webinterface niet in het Nederlands. U zult dus mogelijk een vertaler moeten gebruiken om berichten in het Engels te plaatsen.