Some Users from the Netherlands | zijn er Nederlandse gebruikers?

Hi all,

i have just order the C8 pro version here in Europe, are the some Dutch users on this community?

Hallo allemaal,

Ik heb net een C8 pro versie gekocht, zijn er gebruikers uit Nederland die ook een C8 hebben ik ben benieuwd naar ervaringen en vooral instellingen.

kind regards, Andre

1 Like

I can think of one European who might be of interest, depending on the types of devices you own,,, Do you have any other smart home tech?

Aaah...

Jammer... ben belg en nog een jammer heb een C8-pro... echt spijtig :stuck_out_tongue:

Nederlander hier, zowel een C7 als een C8 in gebruik.

1 Like

i have HASS running right now and the Hubitat C8 pro on test.

Hallo Fanmanrules, heb je veel draaien op de C8?
ik loop tegen wat problemen aan met Lidl producten die ik al heb de multiplug voornamelijk.
Ik krijg hem gekoppeld maar dan gaan ze alle 3 uit of aan tegelijk. Lidl wordt zelf niet herkend maar dit product is van Tuya alleen onder Tuya heb je niet veel opties zag ik.

misschien heb jij een idee?

I was wondering whether you had any Tuya devices, a device manufacturer @kkossev has carved out a niche for here on the Community. I know I am likely opening myself up by making a huge generalisation in talking about "people from Europe"... :slight_smile: A well intentioned mistake if it was one.... :slight_smile:

Zag trouwens dat je in Apeldoorn woont, ik woon in Zwolle.
Ik ben ICT (RF) Engineer analist van beroep. al met al allemaal zelfde richting.

hopelijk heb je optie om mij op weg te helpen met wat vragen? Zoals gezegd kom ik uit HASS omgeving en wil volledig overstappen naar Hubitat. met de bestaande devices die ik al heb.

Groet, Andre

Van de Lidl heb ik alleen ÊÊn smartplug, is redelijk stabiel.
Een powerbar heb ik zo niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Tuurlijk, geen probleem. PM maar

1 Like

heb het gevonden denk ik,
ik heb hubitat package manager gedownload en lidl drivers erop gezet.
ik heb daarna de schakelaar(s) opnieuw aangemeld en ik kan nu met knop 1,2,3 deze laten schakelen

dit lijkt mooi stabiel te zijn moet ik zeggen.

Avond, even een ander account

Mijn ander account was niet gekoppeld aan de hub. dus ik ben de zelfde :slight_smile:
Alleen ik kan je nog geen PM sturen omdat ik nog niet voldoende rechten hebt.

Groet, Andre
PS: ik zal zo even je linkedin bezoeken (die hebt je gekoppeld.. als goed is krijg je wel een melding daarvan.)

Goedenavond,

ik heb je even een bericht gedaan op linkedin.

Groet, Andre

Maak een accountprobleem aan door de volgende pagina te bezoeken. Het LinkedIn-profiel bereikt onze supportmedewerkers niet: Account Issues – Hubitat Support

Bovendien ondersteunen we de webinterface niet in het Nederlands. U zult dus mogelijk een vertaler moeten gebruiken om berichten in het Engels te plaatsen.

2 Likes

Already helping him @bobbyD .
Mailing with Andre already.

2 Likes

Thank you!